InfoServ CRM - функционалности
Всичко от което се нуждаете, за да предоставяте изключително клиентско обслужване, да привличате нови и печелите лоялността на настоящи клиенти.
Подредени Клиентски Досиета
Систематизираната и подредена клиентска информация е конкурентно предимство за всеки бизнес. InfoServ CRM осигурява интуитивно и интегрирано управление на информацията за потенциални и настоящи клиенти, партньори, и доставчици, потенциални продажбени възможности и бизнес специфики при клиента, включително информация за сделки и отворени helpdesk тикети, документи и сключени договори, срещи и задачи.
Чрез интеграция на фирмените телефон, Email, Viber и Web Chat (включително Chatbot), комуникацията с клиентите се регистрира автоматично заедно със запис на телефонния разговор, съдържанието на e-mail, web чат транскрипт и интеракцията с чатбота.
Клиентските данни са споделени и достъпни за всички служители както през компютър, така и през приложение за мобилен телефон.
360-градусов Клиентски Профил
Подробни досиета със стандартни и индивидуално създадени полета с данни за срещи, документи и сделки.
История на Комуникацията
Всяко клиентско досие съдържа детайлна история на комуникацията – телефонни разговори, Email, Web Chat, Viber и Chatbot.
Мобилно Приложение
С InfoServ CRM за Android в ръка вие имате достъп до вашите клиенти, календари, и сделки, без оглед на време и място.
Customer Screen Pop-Up
Системата разпознава клиента по телефонен номер, имейл адрес или друг идентификатор и автоматично отваря досието му на екрана.
Бележки
Допълнете историята на комуникация с клиента с информация за посещения в офис, резултати от срещи и търговски активности.
Тикетинг модул
Създайте тикет за всяко клиентско входящо запитване по телефон, email и web chat и проследявайте обработката и разрешаването му.
Интегрирана Комуникация
Ключова роля в ефективния и работещ CRM играе възможността за интегриране на фирмената комуникация. Интеграцията на най-често използваните комуникационни канали – телефон и Email, е включена във всички абонаментни планове на InfoServ CRM.
Системата също разполага с възможност за Web Chat и Viber интеграции, без нуждата от използване на външни приложения, както и със собствен Chatbot, разработен специално за предоставяне на качествено клиентско самообслужване.
Получавате и изпращате e-mail директно през InfoServ CRM, а в клиентските досиета автоматично се регистрира действието на служителя, заедно с изпратеното съобщение.
Включването на телефонията в InfoServ CRM е лесно – без нужда от скъпо телефонно оборудване и телефонна централа. InfoServ CRM приема телефонията както от вътрешна телефонна централа, така и директно от телефонния доставчик (напр. А1, Виваком). Консултантите провеждат разговори с клиенти директно през вашия CRM, a комуникацията им се регистрира автоматично.
Телефонна Интеграция
Интегрирайте фирмената си телефония в InfoServ CRM и предоставете върхово обслужване на своите клиенти.
Email Интеграция
Комуникирайте по Email с вашите клиенти директно през InfoServ CRM, без използване на външни приложения.
Изпращайте релевантни съобщения на клиентите си чрез Viber – № 1 приложение за комуникация в България.
Позволете на вашите клиенти да задават своите въпроси на живо с чат запитвания през вашите уеб страници с Web Chat.
Софтуерен Телефон
С вграден софтуерен телефон говорите по телефона с клиенти директно от вашия InfoServ CRM, без телефонен апарат.
Chatbot
Конструирайте сами сценария и диалоговата логика, по които да протича интеракцията с Chatbot при клиентско самообслужване.
Управление на Бизнес Процеси
С богатите си функционални възможности и разнообразието от допълнителни модули, InfoServ CRM намира приложение в управлението на различни бизнес процеси и дейности – от управление на търговски процеси и маркетингови инициативи, през управление на дейността по обслужване на клиенти (Help desk отдели и сервизни центрове) и вътрешни бази със знания (FAQ), до управление на документи и други специфични фирмени процеси.
Още по-голямо конкурентно предимство се постига, когато тези дейности се управляват в една и съща система. Това осигурява обвързаност на различните типове данни – продажби, сервизни заявки, рекламации и документи, са видими и достъпни от клиентското досие. Управлявайки бизнес процесите си с InfoServ CRM предоставяте бързо, висококачествено, и компетентно обслужване и печелите сърцата и лоялността на клиентите.
Търговска Дейност
Чрез ефективно управление на търговските процеси превръщате лийдове в потенциални клиенти и спечелени сделки.
Help Desk
Подобрявате нивото на обслужване (SLA) с подредена информация и интегрирана комуникация.
Документи
Дигитализирайте фирмената си документация и обогатете клиентските досиета с договори, фактури, и оферти.
FAQ Knowledgebase
Поддържайте вътрешна база знания с отговори на често задавани въпроси и редовно използвани документи.
Бланки и Скриптове
С персонализирани форми за заявки и анкети, документирате разнообразен тип активности във вашия бизнес.
Customer Satisfaction
Измервате клиентската удовлетвореност от обслужването при телефонно обаждане, изпратен Email и Web Chat.
Sales Dashboard
„Търговските панели“ дават ясна и актуална картина на цялостната търговска дейност в компанията – контактна информация, източници на лийдове, обем на продажби и др.
Opportunity Management
Импортирайте лийдовете и ги превърнете в opportunities, с помощта на детайлно филтриране, категоризиране и определяне на таргет групи по различни параметри за като индустрия, оборот, брой персонал.
Персонализиране
Възможността за настройване на полета в клиентските досиета, статуси в тикети, етапи на продажбите спрямо нуждите на вашия бизнес улеснява и оптимизира работата ви.
Управление на Кампании
Действията с кампаниен характер намират широко приложение в бизнеса – от изпращането по Email на месечни Бюлетини, информирането за предстоящи ъпдейти или изтегляне на продукти от производство, през автоматичните гласови уведомления по телефон (Agentless Dialing) за липса на постъпило дължимо плащане или прекъсване на услуга, до организирането на маркетингови инициативи като участия в Търговски Изложения, организиране на Конференция, Симпозиуми, Webinar, или Информационни панели.
InfoServ CRM благоприятства ефективността на организираните кампании като дава възможност за постоянен мониторинг и отчетност на кампаниите, и осигурява инструментариум за прецизно определяне на таргет групи, базирано на търсене и филтриране по много параметри едновременно.
Маркетинг Кампании
Организирайте и проследявайте изпълнението на маркетингови инициативи, и измервайте тяхната ефективност.
Email Кампании
Организирайте масови Email кампании с персонализирани послания и прецизно подбрани таргет групи.
Agentless Dialer
Извършвайте телефонно анкетиране на голям брой респонденти без нуждата от физически оператор за провеждането му.
Телемаркетинг
Automatic Dialer
Направете операторите си по-продуктивни и ефективни при провеждането на изходящи телефонни кампании.
IVR и Гласова поща
С удобни IVR менюта и включени в тях маркетингови и гласови съобщения, вие обслужвате клиентите с лекота.
Организация на Времето
Независимо от сферата на бизнес, има един ограничен ресурс, който е абсолютно важен за всички и винаги – това е Времето. Времето никога не стига – да позвъним на още един клиент, да обработим още една заявка, да изпратим още една оферта, да сключим още една сделка. Добрата организация, проследимостта и отчетността на задачи, дигитализирането на хвърчащи листчета и безконечни списъци, автоматизациите и използването на шаблони, са в основата на ефективното управление на работата и времето.
Инструментите за организиране на дейността и времето на служителите са ключови за ефективната работа, по-добрата концентрация, бързото и надеждно обслужване, и неминуемо водят до удовлетвореност сред служителите, лоялност сред клиентите, и по-добрите финансови резултати.
Календари
Използвайте календарите за организиране на срещи и ангажиране на споделен ресурс (автомобил, зала, проектор).
Задачи
Делегирането и проследяването на изпълнението на задачи е лесно и за мениджъри, и за служители.
To-Do Листи
Забравете списъците в тефтери и листове– управлението на To-Do списъци е автоматизирано в InfoServ CRM.
Автоматизации и Интеграции
За да бъде една CRM система наистина полезна, тя трябва да може да се интегрира с вече съществуващата фирмена инфраструктура и системи – Windows Active Directory, телефонна, Email, Web Chat (включително Chatbot), Viber комуникация, интеграция с фирмени и продуктови web страници, ERP и Счетоводни системи, и др.
InfoServ CRM разполага с разнообразни възможности за интеграция както на клиентски данни, така и с бърз достъп до клиентска информация налична във външни системи. Интеграционните ни инструменти варират от периодични импорт/експорт на клиентски данни, през API интерфейс за интеграция, и възможност за извикване на външни системи (application или web базирани) с подаден параметър.
Автоматичните действия и интеграциите облекчават работата на служителите, предпазват от грешки и автоматизират в голяма част бизнес процесите.
Web & API Интеграция
Интеграцията с външни ERP, Billing, Резервационни и други системи в реално време никога не е била по-лесна.
Автоматични действия
Спестете време от рутинна работа и не пропускайте важни събития с автоматичните действия в InfoServ CRM.
Импорт/Експорт
Импортирайте клиентски данни в InfoServ CRM използвайки разнообразни файлови формати и бази данни.
Automatic Call Distribution
При входящо обаждане системата разпознава клиенти и го насочва към най-подходящия оператор, за да може да бъде обслужен бързо и качествено.
Missed Call Distribution
Оптимизирайте работата на кол център агентите с удобна функционалност за обработка на пропуснати повиквания – индикиране, групиране и категоризиране
Мониторинг и Репортинг
Постоянното подобряване на процесите и работата е невъзможно без детайлен репортинг и мониторинг. InfoServ CRM ви дава потребителски интуитивни средства за задълбочен анализ на активностите (срещи, разговори, e-mail, посещения в офис), продажбите, клиентските запитвания, регистрираните и разрешени helpdesk тикети, делегираните и приключени задачи. Наличието на цялата информация в единна база данни достъпвана от всички служители, осигурява достъп в реално време на мениджърите до важни бизнес метрики.
С интеграцията на комуникационните канали, телефон, Email, Web Chat и Viber, имате пълен и детайлен отчет на дейността с автоматично изчислявани показатели като брой разговори, средна продължителност на разговори, брой пропуснати разговори, ниво на обслужване.
Real-Time Мониторинг
Real-Time Мониторинг ви дава постоянен поглед върху статуса, телефонни и чат разговори на вашите служители.
Call Center Репорти
Подобрете работата на вашия контактен център с метрики като Ниво на обслужване и пропуснати обаждания.
Репорт Генератор
С Генератора на репорти, създавате по ваш шаблон справки базирани на комбинация от типове данни.