InfoServ CRM Version Info

Release version 2.2.1.295

03.07.2017

  • InfoServ Servers:
    • Оптимизиране на работата с Exchange Server
  • InfoServ CRM Client:
    • Актуализиране на Help информацията в клиентското приложение InfoServ Client
    • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
  • InfoServ CRM Supervisor:
    • Добавяне на агентско право за работа с “White List”
    • Оптимизация в настройките за разпределение на обажданията
    • Актуализиране на Help информацията в клиентското приложение InfoServ Supervisor
  • InfoServ Administrator:
    • Актуализиране на Help информацията в клиентското приложение InfoServ Administrator

    Release version 2.2.1.283

    26.05.2017

    • InfoServ Servers:
      • Оптимизация на протокола за комуникация Client/Server за среди с по-голяма латентност
    • InfoServ CRM Client:
      • Оптимизирано зареждане на всички справки при работа с голям обем данни
      • Оптимизация на алгоритмите за търсене в справките в екран „Контрагенти” и екран „Осъществени контакти”
      • Възможност за задаване на броя записи за справките с групиране на страници
      • Визуализиране на времето за разговор (Talk time)
      • Подобрения и нови функционалности в модул „Телемаркетинг”
      • Оптимизация на зареждането на големи FAQ
      • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
    • InfoServ CRM Supervisor:
      • Възможност за използване на тагове за информация за Caller, Called и данни за разговора в модул „Web Integration”
      • Оптимизация в настройките на импорт при използване на извадка с голям обем данни
      • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
    • InfoServ Administrator:
      • Разширяване на процеса за регистрация на емейл акаунти чрез валидация
      • За протокол IMAP4 е добавена възможност за проверка на IMAP папки и изтегляне на е-мейли от избран времеви период назад
      • В раздел „Статистика” са добавени нови агентски метрики „Трансфериран входящ разговор“ и „Трансфериран изходящ разговор“ и са включени в съответните справки

      Release version 2.2.1.258

      01.03.2017

      • InfoServ Servers:
        • 64 bit версия на сървърният модул AgentServer
        • Автоматично определяне типа на ъпдейта (x86 / x64) за сървърни операционни системи
      • InfoServ CRM Client:
        • Задачи – визуални и функционални подобрения в модула за работа със задачи
        • Контакти – подобрение при работата с контакти в казуси
        • Коментари – добавена функционалност в дървото с предефинирани коментари
        • Report Generator – ускорение на справките по маркетингови сценарии; добавени са данни при експорт на визуални компоненти в текстови формати
        • Картон на контрагент/фирма – подобрения в работата при промяна на данни в картон на контрагент/фирма както и при работа с файлове; подредба на LCR групите при изходящо повикване според реда им в InfoServ Administrator и др.
        • InfoServ Cases – подобрения при отчитането на последна промяна в казус и при работа със серийни действия
        • InfoServ Documents – дребно подобрение при запис след промяна на типа на документ
      • InfoServ CRM Supervisor:
        • Import – подобрения в настройките на импорт и операциите с файла за импорт

        Release version 2.2.1.248

        04.10.2016

        • InfoServ Client – изчистени дребни проблеми свързани със зависване на приложението

        Release version 2.2.1.246

        30.05.2016

        • InfoServ Client – изчистени дребни проблеми при Resize
        • InfoServ Supervisor – добавена сортировка при правила за разпределение на обажданията

        Release version 2.2.1.245

        25.02.2016

        • InfoServ Client – изчистени дребни проблеми при променливи от тип Duration
        • InfoServ Phone Server – поддръжка на +359

        Release version 2.2.1.243

        06.01.2016

        • InfoServ Importer – изчистен проблем с импорт на DateTime

        Release version 2.2.1.241

        03.12.2015

        • InfoServ CRM Client – изчистен проблем с експорт от Report Generator

        Release version 2.2.1.239

        17.11.2015

        • InfoServ CRM Client – изчистен проблем с визуализация на FAQ

        Release version 2.2.1.238

        5.11.2015

        • InfoServ Servers:
          • InfoServ Agent Server – изчистване на дребни нередности
        • InfoServ CRM Client:
          • Report Generator – Ускорение и защити при големи извадки с данни

          Release version 2.2.1.232

          26.10.2015

          • InfoServ Servers:
            • InfoServ Agent Server – изчистване на дребни нередности
          • InfoServ CRM Client:
            • LCR Groups сортиране
            • Report Generator – изчистване на дребни нередности
          • InfoServ Administrator – ускорение на извадките

          Release version 2.2.1.226

          09.10.2015

          • InfoServ CRM Client – изчистване на дребни нередности в Script Player

          Release version 2.2.1.224

          17.08.2015

          • InfoServ Servers:
            • InfoServ Agent Server – изчистване на дребни нередности
          • InfoServ CRM Client:
            • InfoServ Documents – подобряване на функционалността
          • InfoServ CRM Supervisor:
            • InfoServ Import – добавена функционалност при импорт на флагове на фирми

          Release version 2.2.1.220

          14.07.2015

          • InfoServ Servers:
            • InfoServ Phone Server – изчистване на дребни нередности
            • InfoServ Import Export – изчистване на дребни нередности

          Release version 2.2.1.218

          10.06.2015

          • InfoServ Servers:
            • InfoServ Agent Server – промени в начина на изтегляне на email channels
            • InfoServ Auto Import Export – изчистване на дребни нередности
          • InfoServ CRM Client:
            • Осъществени контакти – по подразбиране не се показват серийни действия
            • Серийни емайли – подобрения по начина на зареждане на съдържанието
            • Картон на контрагент – премахнат двоен click в дървото на контрагентите
            • Казуси – изчистване на дребни нередности
          • InfoServ Administrator – изчистване на дребни нередности
          • InfoServ Supervisor – ускоряване на импорта при client-side импорт

          Release version 2.2.1.211

          23.03.2015

          • InfoServ Servers:
            • InfoServ Auto Import Export – изчистване на дребни нередности

          Release version 2.2.1.209

          24.02.2015

          • InfoServ Client:
            • Ускорение при зареждане на фирми
            • LCR групи към кампании
            • Изчистване на дребни нередности
          • InfoServ Supervisor:
            • InfoServ Web Forms – подобрения
            • Изчистване на дребни нередности
          • InfoServ Servers:
            • Управление на запис на разговор от IVR
            • InfoServ Auto Import Export – ускорение при импортиране на големи бази данни

          Release version 2.2.1.202

          16.12.2014

          • InfoServ Client:
            • Ускорение при търсене по потребителски полета
            • Изчистване на дребни нередности
          • InfoServ Supervisor:
            • Изчистване на дребни нередности

          Release version 2.2.1.200

          25.11.2014

          • InfoServ Client:
            • Изчистване на дребни нередности
            • Подобрения в модул документ
            • Добавена възможност за посчване причина за статус Pause
          • InfoServ Administrator:
            • Конфигуриране на причини за статус Pause
            • Добавено алтернативно име на Агент за модула Live Chat
          • InfoServ Live Chat
            • Добавена възможност за изписване на web links в чат-а
            • Разделяне на web-chat групи според езикови настройки

          Release version 2.2.1.193

          16.10.2014

          • InfoServ Client – Изчистване на дребни нередности

          Release version 2.2.1.191

          06.10.2014

          • InfoServ Client
            • Подобрения във вградения емайл клиент
            • Изчистване на дребни нередности
          • InfoServ MNDesigner – Разделение на скриптовете по тип
          • InfoServ Supervisor – ускоряване на процеса по настройка на разпределение на обажданията
          • InfoServ Administrator – разширени конфигурации за модул Live Chat
          • InfoServ Message Server – разширения на функциите за приемане на емайл съобщения
          • InfoServ Acident Recorder – нов модул за обработка на съобщения в IVR
          • InfoServ Web Integration – разширяване на методите за интеграция

          Release version 2.2.1.177

          21.07.2014

          • InfoServ Updater – оптимизиране на процесите
          • InfoServ Client
            • Потребителски полета от тип Generator
            • Уникални потребителски полета
            • Разширение на log информацията за действия
            • Ускорения в справки с Report Generator
            • Ускорение в търсене по Потребителски полета
            • Изчистване на дребни нередности
          • InfoServ MNDesigner – разширяване на функционалности
          • InfoServ Supervisor – разширения в алгоритмите за импорт; Readonly потребителски полета
          • InfoServ Administrator – разделяне на скриптовете по тип; мониторинг на емайли
          • InfoServ Phone Server – разширения в изпълнението на функционални IVR

          Release version 2.2.1.160

          16.04.2014

          • Промени във вградения емайл клиент
          • Подобрения при търсене в екран Осъществени контакти
          • Подобрения в Мониторинг на Message Server
          • Нов тип SIP првайдер – Trunk

          Release version 2.2.1.152

          14.03.2014

          • Промени във вградения емайл клиент
          • Изчистване на малки нередности

          Release version 2.2.1.150

          04.03.2014

          • Промени по функционалността за печат
          • Изчистване на малки нередности

          Release version 2.2.1.147

          05.02.2014

          • Нов модул – InfoServ Custom Contact
          • Нов модул – InfoServ Cases
          • Нов модул – InfoServ Multicampaign
          • Нова функционалност във вградения емайл клиент – Replay to All
          • Нови функционалности във възможностите за разпределение на разговори
          • Визуални промени свързани със списъчните изгледи
          • Изчистване на малки нередности

          Release version 2.2.0.3

          21.10.2013

          • Задачи – изпращане на задача като е-мейл – добавена възможност за използване на BC и BCC
          • Задачи – добавена възможност за манипулиране потребителските полета на множество задачи наведнъж
          • email Клиент – добавена възможност за отговор до всички реципиенти на email
          • Задачи – разширяване нотификациите към задача за различни събития
          • Лог на извършените действия – възможност за включване/изключване на определени действия по задачи
          • Модул “Live chat” – възможност за включване/изключване на секретна дума (Captcha) при започването на чат през корпоративния web сайт на фирмата
          • Нова система за online update
          • Изчистване на малки нередности

          version 2.0.14.421

          14.05.2013

          • модул „Report Generator“ – възможност за ескпорт на резултатите от справка в CSV формат с encoding  ANSI, UNICODE, UTF-8
          • Лог на извършените действия – нови възможности
          • Задачи – генериране на задача като емейл с попълване на таговете на полета от тип drop down
          • модул „Report Generator“ – добавена възможност за задаване на допълнителни настройки в Cube за колоните от тип Date, Datetime, Time
          • Промени в email клиента – изпращане чрез BCC
          • Изчистване на малки нередности

          version 2.0.13.397

          30.10.2012

          • Задачи – подобряване на нотификации към задача. Добавен е нов тип събитие „приключване“.
          • Задачи – добавяне на възможност за задаване на задача към документ (модул „Документи“)
          • Задачи – задача като е-мейл – генериране на емейл по шаблон по маркетингов сценарий
          • Задачи – изпращане на задача като е-мейл – възможност за включване на тагове от маркетингов скрипт в body частта на е-мейла
          • модул „Report Generator“ – Cube – разширяване на функционалността
          • модул „Кампании“ – добавена възможност за включване в серийни е-мейли
          • модул „Report Generator“ – експорт на данните в Cube към различни файлови формати
          • Изчистване на малки нередности

          version 2.0.13.374

          29.08.2012

          • модул „Report Generator“ – нов модул за извличане, групиране и анализиране на данни (по контрагенти, фирми, осъществени контакти, маркетингови сценарии, обекти). Генерира потребителско дефинирани справки и репорти
          • Автоматично присвояване на приети е-мейли към контрагент
          • модул „Кампании“ – Задаване на KPI на ниво контакт
          • модул „Потребителски полета“ – за полета от тип DropDownlist се дава възможност за задаване на Стойност и Текст
          • модул „Кампании“ – нов изглед на фуния на продажбите
          • Изчистване на малки нередности

          version 2.0.12.353

          04.07.2012

          • модул „Live chat“ – нов модул за комуникация – клиентите на фирмата могат да отправят своите запитвания посредством чат, иницииран през корпоративния web сайт на фирмата.
          • Задачи – нов изглед в меню задачи (Preview на задачи)
          • модул „Кампании“ – нов модул за организиране, проследяване, отчитане на резултатите и последващ анализ на проведени търговски дейности и маркетингови кампании
          • Задачи – добавяне на възможност за уведомяване за промяна в съдържанието на задачите (notifications)
          • Изчистване на малки нередности

          version 2.0.11.294

          29.03.2012

          • IVR нотификация при пропуснато обаждане само за агентите участващи в разпределението (колона IVR информация)
          • Контрагенти – Автоматично доизписване на търсено име в Контрагенти, Избор на емейл за TO и CC в MailClient
          • Осъществени контакти – добавен филтър „Delivery report“
          • Log на действията за контакти – на ниво администратор
          • Ускорения в зареждането на големи бази данни
          • Log на действията на ниво контакт (фирма и контрагент)
          • Изчистване на малки нередности