InfoServ с M-Tel SPOT

„ДАН електроник” непрекъснато доразвива или внася нови възможности в системите InfoServ с цел усъвършенстване на продукта. Най-новата функционалност на системата е вградения допълнителен по-икономичен канал за комуникация с външния свят – M-Tel SPOT.

InfoServ Customer Manager обединява няколко комуникационни канала в цялостна платформа (Contact Center) – VoIP телефония, предоставяна от всеки провайдър, ISDN свързан с телефонна централа, и най-новия вграден канал за комуникация – M-Tel SPOT. Услугата е достъпна за всеки клиент на InfoServ и работи без никакви допълнителни изисквания и разходи.

За да се използва този вид телефония, е необходимо единствено да сте абонат на Мобилтел и да разполагате с интернет връзка. M-Tel SPOT функционалността в InfoServ Customer Manager предоставя големи преимущества на работещите със системата. Дава възможност за провеждане на неограничен брой едновременни разговори само от една сим карта, без нужда от допълнителен хардуер или директна свързаност с Мобилтел, а единствено чрез наличен интернет. InfoServ Customer Manager може да работи само с M-Tel SPOT, без нужда от телефонна централа, ISDN линии и контролери, Gateways или друг хардуер. Клиентите ни получават висококачествена връзка и максимално редуцират цените на разговорите, а помежду си могат да говорят напълно безплатно, дори когато са извън страната. При желание на клиента контактите се записват и съхраняват в базата данни на системата. Този вид комуникация внася много удобства в работата, като същевременно оптимизира оперативните разходи за телефония и няма допълнителни изисквания за използването му. InfoServ Customer Manager е първият и единствен Call-център, който работи с M-Tel SPOT телефония.