INFOSERV CHATBOT

CHATBOT – най-използваният канал за клиентско самообслужване

Чатботовете набират все по-голяма популярност в бизнеса. Официални данни сочат, че от 2019 г. насам, Chatbot потреблението се е увеличило с 92%, което ги прави най-бързо разрастващият се канал за клиентско обслужване. На глобално ниво, над 1.4 милиарда потребители вече използват чатботове.

Тези автоматизирани асистенти се справят с 65% от комуникацията клиент-бизнес. В сферата на онлайн търговията, чатботовете взаимодействат с над 600 милиона потребители, а по отношение на клиентска поддръжка, те успяват да се справят с 92% от отправените заявки, като по този начин изграждат все по-голямо доверие у потребителите.

CHATBOT в цифри

chatbot stats
  • 87% от потребителите са удовлетворени от интеракциите си с чатботове.
  • Добре построен чатбот може да се справя безпроблемно с 80% от клиентските запитвания.
  • 69% от чатовете с чатбот могат да бъдат извършени без никаква човешка намеса.
  • 67% от потребителите използват регулярно чатботове за бързи отговори на въпроси и изискване на информация.
  • 6 от 10 потребителя са използвали услугите на чатбот през изминалата година.
  • В зависимост от индустрия, чатботовете могат да увеличат уебсайт конверсиите от 10 до 100%.
  • Чатботовете с отлична диалогова конструкция и подходящ сценарий за протичане на разговора успяват да ангажират до 90% от потребителите.
  • Чатботовете са увеличили продажбите за 67% от бизнесите.

CHATBOT в InfoServ CRM

Като най-предпочитан комуникационен канал за самообслужване от клиентите, Chatbot вече е част от богатата палитра от функционалности на Call Center и Helpdesk решението InfoServ CRM, наред с Телефон, Email, Web Chat и Viber интеграциите.

Изключително подходящ за онлайн магазини и бизнеси със среден и висок интензитет на клиентски запитвания и заявки, InfoServ Chatbot е специално разработен за подобряване на клиентското обслужване, оптимизиране на работните процеси и предоставяне на практична и удобна опция за Self-Service.

С чатботът на InfoServ CRM можете сами да конструирате диалоговата логика и да създавате желания сценарий, по който да протича интеракцията с клиента, избрал InfoServ Chatbot за набавяне на нужната информация посредством самообслужване.

Приложения и възможности

Чатботът в системата InfoServ CRM има редица полезни приложения за бизнеса, някои от които са:

  • Автоматично идентифициране на клиент по предоставени данни
  • Предоставяне на информация след идентифициране на клиента
  • Отговори на често задавани въпроси (FAQ)
  • Отваряне на тикет за постъпил казус
  • Прехвърляне към физически агент
  • Оценяване на обслужването

InfoServ Chatbot може да се похвали и с по-профилирани възможности, в зависимост от конкретните нужди на бизнеса. Ето част от тях:

  • Ако чатботът е интегриран в платформа, която вече е идентифицирала клиента, то чатботът може да подава идентифициращи клиента данни автоматично, без да се налага клиентът да ги предоставя ръчно.

  • Чатботът предоставя възможността за прикачване на файл (напр. картинка, снимка). Тази функционалност е особено полезна за застрахователни компании, които изискват снимков материал при щети, както и за бизнеси, за които е важно да получават визуална информация на възникнал казус.

  • Подадена през Chatbot заявка за поддръжка / запитване за услуга или демонстрация на продукт, може да бъде регистрира автоматично в InfoServ CRM, а системата автоматично да даде задача на служител, да отвори тикет или да създаде нова сделка в InfoServ CRM.

Ползи от INFOSERV CHATBOT за бизнеса ви

real timeСпестява време, усилия и човешки ресурс

expenseНамалява оперативните разходи

productivityПодобрява производителността на служителите

advantageУвеличава клиентската удовлетвореност

conversionsПовишава процента на    уебсайт конверсиите

engagementВлияе положително върху клиентската ангажираност

Ползи от INFOSERV CHATBOT за клиентите ви

chatbot (1)Дава бърза, удобна и надеждна опция за самообслужване

ratingПодобрява цялостното потребителското изживяване

analyticsПредоставя бързо набавяне на нужната информация

№1 Self-Service канал

InfoServ Chatbot е популярен комуникационен канал неподвластен на време, място и човешки фактор.

Чрез него предоставяте опция за самообслужване, която става все по-търсена от клиентите. С чатбота на InfoServ CRM, те ще имат възможността изцяло сами да си набавят желаната информация, без нуждата да се свързват с ваш представител.

Спестете си време, средства и човешки ресурс, увеличете конверсиите от уебсайта си и повишете производителността на служителите си!

Заявете безплатна демонстрация и вижте нагледно как работи InfoServ Chatbot и по какъв начин може да помогне за подобряването на вашия бизнес.

Заяви демонстрация

Request Chatbot Demo
*