EMAIL Интеграция
EMAIL – Най-използваният дигитален комуникационен канал
Повече от половината население на света използва Email, което го прави един от водещите методи за онлайн кореспонденция и задължителен комуникационен канал за всеки един бизнес.
От клиентско обслужване и маркетинг, до генериране на лийдове и продажби, имейлът е най-често използвания дигитален канал за комуникация с клиенти и партньори.
- 89% от маркетолозите разчитат на имейл маркетинга за нови лийдове
- 80% от клиентите предпочитат търговците да се свързват с тях по имейл
- 82% от персонализираните имейли се отварят от получателите им
- 55% от потребителите предпочитат имейл като канал за клиентско обслужване
- 85% от маркетолозите използват имейл за B2B кампании
- Търговците прекарват 21% от времето си в офиса в писането на имейли
- ROI от студени имейли е 2 пъти по-висок от ROI от студени обаждания с цел продажба
- 59% от потребителите твърдят, че маркетинговите имейли ся повлияли на решението им за покупка
EMAIL и InfoServ CRM
Като Call Center, Helpdesk и CRM решение, InfoServ обединява всички основни комуникационни канали в една платформа и, разбира се, като основен такъв, Email е един от тях.
Независимо кой Email доставчик използвате, той може да бъде интегриран в системата посредством стандартните протоколи – IMAP и SMTP . По този начин комуникирате по имейл с вашите клиенти директно през InfoServ CRM, без използване на външни приложения и разполагате с история на цялата кореспонденцията с всеки един клиент, която се документира в неговото персонално досие.
Управление и проследимост на имейлите
С InfoServ CRM управлявате както входящи, така и изходящи имейли:
Входящи – с InfoServ CRM проследявате всеки един имейл от момента на неговото постъпване в системата, разпределяне между служителите за обработка, до приключване на работата по него. InfoServ CRM ви дава информация за това кой служител е поел ангажимент да върне отговор на клиента и колко време му е отнело това.
Изходящи (индивидуални имейли или масови имейл кампании) –С InfoServ CRM отчитате колко изходящи имейли са изпратени, колко са успешно доставени и има ли неуспешно изпратени имейли, а за удобство и улеснение на екипа, използвате персонализирани имейл шаблони.
Информацията за всички изпратени и получени имейли, заедно с тяхното съдържание и прикачени файлове, се съхранява, наравно с останалите активности (напр. телефонни разговори, Web Chat, Viber и Chatbot комуникация, проведени срещи), в досието на клиента.
Основни приложения на EMAIL интеграцията в InfoServ CRM:
За клиентско обслужване – получаване и отговаряне на запитвания; приемане и обработване на заявки; предоставяне на информация; изпращане на оферти.
За масови кампании от разнороден характер с персонализирано послание, детайлно сегментиране, прецизно таргетиране и отчетност.
За маркетингови активности – месечни бюлетини; нови продукти и услуги; промоции и оферти; конференции, изложения, уебинари и други събития.
Ползи от EMAIL интеграцията в InfoServ CRM
Автоматично документиране на историята на комуникацията в клиентското досие
Дистрибутиране на имейлите към най-подходящите агенти на база зададени правила.
Проследимост и отчетност на входящата и изходящата кореспонденция с клиента
Липса на нуждата от използване на външен Email Client (напр. Outlook)
Пълна автоматизация на изходящите кампании с прецизно подбрани таргет групи
Създаване и изпращане на готови текстови шаблони за бюлетини, оферти и др.
Предимствата на EMAIL
Възползвайте се от Email интеграцията в системата и комуникирайте по имейл с клиентите си директно през InfoServ CRM с лесен и бърз достъп, както през компютър, така и през мобилно приложение.
Разпределяйте входящите имейли към най-подходящите служители, проследявайки времето за обработка на запитвания и следете отчетността на изходящите индивидуални и масови имейли за по-качествен анализ на кампаниите и взимане на обосновани мениджърски решения.
Заявете демонстрация, за да научите повече детайли за Email интеграцията в InfoServ CRM и да видите нагледно какви предимства носи тя на бизнеса ви.